Šéf Pizza Company rozváží zákazníkům, v metru chrání sebe i okolí skafandrem
Autor: red
„První den ukázal, kam směřuje trend dnešní doby v rychlé gastronomii a desítky našich zákazníků si ihned od spuštění aplikace objednaly dodávku z pohodlí domova, nebo do kanceláře. Návštěvnost stránek nám díky této službě rapidně roste a věříme, že i díky nejrozsáhlejší síti provozoven Pizza Company v rámci Prahy udržíme vysokou úspěšnost v dodávkách objednávek do třiceti minut,“ uvedl zakladatel a jediný majitel společnosti Lukáš Svoboda.
Svůj tým podpořil s heslem Nic nás nezastaví a na rozvážku vyrazil ve speciálním obleku, který připomíná skafandr. Iluzi kosmonauta navozuje i americká vlajka na klopě.
Zákazníci podle něj oceňují nejen úsporu času díky dodávce, ale také chuť pizzy, postavenou na více jak desetiletých zkušenostech. „Velice oblíbená je i funkce poskládej si pizzu sám, nebo akce padesátiprocentní sleva na druhou pizzu,“ dodal Svoboda.