Slezáček, Schicková a Jelínková se potkali na party s motivem růžového motýlka a ragby
Kristýna Schicková (vpravo) a Terezea Jelínková. Foto: ASPEN

Slezáček, Schicková a Jelínková se potkali na party s motivem růžového motýlka a ragby

23. září 2023 13:06
Autor: Alo
Francouzské pochoutky, šampaňské, móda s motivem růžového motýlka a ragby. To byly společné motivy party u příležitosti otevření nového obchodu s módou v pražském obchodním centru Palladium. Party si nenechal ujít bývalý slavný francouzský ragbista Franck Mesnel, herec Bořek Slezáček či modelky Kristýna Schicková, Tereza Jelínková nebo Sandra Bourdon. To vše symbolicky v týdnu, kdy ve Francii odstartovalo ragbyové Mistrovství světa.

Modelka Kristýna Schicková dorazila ve výborné náladě a nádherném sněhobílém kostýmku, kde předvedla po dvou dětech fantastickou postavu. Francouzský večer si nenechala ujít ani modelka se zářivým úsměvem a kudrnatou hřívou Sandra Bourdon nebo modelka Tereza Jelínková. 

A neposlední řadě charismatický herec Bořek Slezáček, kterého momentálně můžeme vídat v seriálu Táta v nesnázích. Ten u příležitosti uvedení francouzské značky Eden Park na český trh zavzpomínal na doby, kdy chodil se Simonou Krainovou, a žili v Paříži jen o pár metrů vedle, kde tato značka sídlí. 

Tereza Jelínková se právě vrátila z britského Bridal Fashion Weeku, tak byla plná dojmů z této prestižní akce z modelingové branže. Na party dorazila i se synem Samuelem, který neváhal také zapózovat na fotografiích. 

Aktuálně je Sandra Bourdon modelka a influencerka, nyní však studuje poslední ročník bakalářského oboru marketing a PR. Práce v této branži ji láká, takže jí možná budeme potkávat brzy v opačné roli. Na akci prozradila, že jí ale ještě předtím láká účast v nějaké zajímavé reality show. 

Značka Eden Park Paris vznikla v roce 1987, kdy se dva hráči ragby Franck Mesnel a Eric Blanc patřící do jednoho z nejprestižnějších sportovních klubů na světě Racing Club de France rozhodli vytvořit vlastní oděvní značku. 

Franck a Eric uplatnili svého kreativního a nekonvenčního ducha a vytvořili zcela mimořádný a autentický příběh značky. Logo a myšlenka růžového motýlka se zrodila v sezóně 1987 během slavnostní večeře před jedním klíčovým zápasem. 

Hráči naléhavě potřebovali najít něco, co by symbolizovalo jejich stav mysli, něco hodného toho historického dne, vyjadřující jedinečnou příležitost, a co by mohli vyjádřit i na Racing Club de France dresech. 

Hledali atribut, který jim pomůže vyhrát. A rozhodli se pro růžového motýlka. Motýlek je symbol gentlemana, ale na sportovním dresu evokuje humor a recesi. Růžovou barvou zase odkázali na svého maskota, slavného Růžového pantera a na růžové spodní prádlo, které nosili na některé zápasy.