Youtubeři představí v Praze svou vysněnou show!
Autor: red
Mezi mladými hvězdami, kteří v září ovládnou Rockoperu, nebude chybět Martin Hložek vystupující pod přezdívkou Creep, který tvoří jedny z nejsledovanějších videí na tuzemské scéně, jedna z nejúspěšnějších tuzemských influencerek Natálie Tolarová známá jako Natyla nebo autor populárních filmových rozborů Kery, jehož skutečná tvář je stále zahalena tajemstvím a pro jehož fanoušky bude Grand Showtime první¨akcí, kde jej bude možné skutečně potkat. Spolu s nimi vystoupí populární influenceři známí jako Mattem,
Vitaa, Attack, Vapko, Zovicek, ERROR1K, Terysa nebo Ikon. Jejich nejširší divácká základna se pohybuje ve věku 11 až 14 let, pro které je akce především určena. O hudební doprovod celého představení se postará mladá zpěvačka Naty Hrychová, která zaujala kritiky svými hity Jinej svět, Nehledej růženku nebo Moje matematika.
Její nejúspěšnější videoklip má na platformě YouTube více než 19 milionů přehrání. V devadesáti minutovém představení na diváky čeká napínavý příběh, ve kterém se budou plnit přání a které přinese řadu zvratů a překvapení.
Diváci jistě ocení řadu odkazů na úspěšná videa svých idolů a moderní vizuál doplněný o propracovanou světelnou show a videoprojekci. Po skončení představení proběhne autogramiáda, kde všichni fanoušci budou moci od svých internetových idolů získat vysněné fotky a podpisy.
Za organizací akce stojí Ondřej Chalupa, který se ve světě influencerů pohybuje již více než deset let, a Lukáš Fritscher, který je též úspěšným youtuberem. Jeho YouTube profil, kde vystupuje pod přezdívkou Lukefry, sleduje takřka 300 tisíc lidí a jeho videa, ve kterých řeší společenská témata, aktuální dění či media dosahují statisícové sledovanosti.
„Grand Showtime jsme poprvé uspořádali sedm let zpátky, abychom všem ukázali, že řada youtuberů jsou skutečně talentovaní herci, zpěváci, tanečníci či baviči – a že toto své umění dokáží ukázat i naživo. Což se naštěstí povedlo a podařilo se nám vytvořit fenomén, který poutá pozornost tisíců mladých lidí,” popisuje vznik akce Fritscher.
„Záležet si dáváme především na výběru vystupujících. Můžeme se zaručit, že spolupracujeme jen s youtubery, kteří mají dobrý vliv na své publikum a dokáží je ovlivňovat správným směrem,” doplňuje jej Ondřej Chalupa za Czech Social Production, která akci organizuje.
Letošní ročník je již sedmý v pořadí. Ten minulý v součtu navštívilo více než dva a půl tisíce lidí, letos v rámci září a října tvůrci postupně navštíví Prahu, České Budějovice, Ústí nad Labem, Brno, Opavu a vše vyvrcholí v Hradci Králové.